Поиск
ТОП

[ Правила ] [ Перед покупкой ОБЯЗАТЕЛЬНО прочитать ] [ Люди которым МОЖНО доверять ]

  Барахолка ›››› Вернуться к списку объявлений

Ротори і перехідники - великий вибір


Автор Сообщение
 Tuko

На сайте с 25.04.2011
Репутация: 454
Сообщений 41
Пол: Мужской(37)
Город: Рівне
Стиль: Стритец
Байк: BigHit2, Trek EX7
10 фев в 14:43

[ Показать все объявления автора ]
Тип: Продам
Раздел: Тормоза
Для какого велосипеда: All
Доставка: Весь мир
Город отправки: Рівне
Просмотров: 245
Цена: 150 грн. (5$ | 412 руб.)

Якісні ротори різних діаметрів. Сам користуюсь такими. Працюють чудово, випробувані гірськими спусками в Карпатах і щоденною їздою по місту в будь-яку погоду. Гальмують рівно і чітко.

4-1000.jpg

4_kh_1000.jpg

59163Sram_180_1000.jpg

160_kh_4_4.jpg

A_1000.jpg

Sag.jpg

Hayes_1000_2.jpg

Shimano_pm203_2.jpg

Ціни на фотографіях актуальні на 17.05.2022, тому уточнюйте.


Важливо!
Правильна притирка робочої поверхні нового ротора до колодок - це дуже важлива процедура. Тільки після повної притирки ротор здатен витримувати великі гальмівні зусилля, пропадає вібрація, ротор починає гальмувати рівно, потужно і без ривків. Якщо сильно тиснути на гальмівну ручку, коли ротор ще не притертий - виникають локальні перегрівання непритертої гальмівної поверхні і ротор в подальшому може працювати неправильно.
Тому перші кілька днів гальмувати необхідно дуже плавно, не допускаючи великих зусиль на гальмівній ручці: чим ніжніше притрете ротор - тим краще він буде працювати після повної притирки. По аналогії з обкаткою двигуна після капремонту.
-------
Розкажу два випадки, як люди убивали нові ротори: один поставив новий ротор з колодками і вирішив, що за один спуск на ендуро-змаганнях новий ротор і нові колодки якраз притруться. Хлопчина лежав в кущах, поряд валявся ровер с синіми перепаленими роторами і колодками, з яких йшов дим. Все згоріло до дідька.
Другий зробив схожу помилку: на непритертому роторі спускався на туристичному байку з баулом: ротор посинів і зігнувся від температури.

- Для максимальної ефективності робоча поверхня нового ротора повинна повністю покритися дрібними подряпинками - слідами від колодок. Тільки після повної притирки (коли зникли сліди заводського шліфування) ротор починає працювати рівно, чітко, на повну потужність і не перегрівається. Тверді колодки (напр. спечений метал) притирають ротор швидше. М"якші колодки (напр. органіка) притирають ротор довше.
- Також рекомендую перед установкою (або після) знежирити поверхні ротора і колодок: жир з пальців може відчутно погіршити роботу гальм. Протріть поверхні спиртом, і, не чекаючи доки він висохне, витріть його сухою чистою тканиною або паперовою салфеткою.

(С) BigBike 2016-2022.
Будь-яке копіювання тексту з цієї статті тільки за згодою автора!

Болтики в комплекті - чорні під «зірочку» або сірі під шестигранник, на Ваш вибір.

Цена: 150 грн. (5$ | 412 руб.)

Сторінка магазину в ФБ: [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+2
Поделиться:
VKontakte Facebook







© 2003-2022 X-Bikers.ru - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается


Экстремальный портал VVV.RU