[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Железки ›››› Просмотр темы

Комедія з елементами трагедії або як Драйв-Спорт норку по гарантії міняв

  • (5 Страниц)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Автор Сообщение
 am.ok

На сайте с 24.09.2013
Репутация: 107
Сообщений 509
Пол: Мужской(35)
Город: Стрий
Стиль: Стритец
29 апр 2017 в 19:08

Отож, комедія з елементами трагедії на три пости.

Ці «багатобукв» я почну з ось такого фото, бо воно мені нагадує кадри з фільму «Чужой» & гарно характеризує всю тему.

wZZk6WDKAg0.jpg

Дія Перша.
------------------------------------------------
«Карусель, карусель — это радость для нас...»©
------------------------------------------------

Наприкінці 2015 року друг дитинства вирішив взяти собі рамцю з «ароматизатором». Спершу це був київський Focus Project 150.3, тему про який ви могли читати тут раніше, але обпікшись, на рік була взята пауза & в листопаді 2016-го друг бере собі Norco Sight A 7.1 650b 2015 року випуску (б/у). Ця норка була куплена в славному місті Кийові, в магазині Драйв-Спорт. Відповідно, на неї була гарантія на 5 років. Приїхала рамця, друг в байках не дуже шарить, приходжу оцінити стан, замінити/перемазати проми і т.д. Коли дійшло до відкручування центрального нижнього болта, який кріпить нижні пера до переднього трикутника, нас очікував файний презент, проми просто повивалювались зі своїх посадочних місць. «Это провал, подумал Штирлиц»©. Ну нічого, рамця на гарантії, продавець виявився адекватним & запропонував як манібек так і ремонт (це неможливо з технічної точки зору) або заміну по гарантії. Вибрали 3 варіант...

«Шли годы...»© Брешу, всього-навсього 4 місяці з копійками. Драйв-Спорт (ДС) сконтактувався з канадськими «загниваючими капіталістами» і ті вислали на заміну тіко нижні пера. Ну то зі слів ДС продавцю. А як воно було насправді - я хз.

Дія Друга.
------------------------------------------------
«Мы строили, строили и наконец построили. Ура!»©
------------------------------------------------

Ура-а-а, рамця приїхала з гарантії! Приходжу до друга зробити те саме, що й планував зробити штири місяці назад. І тихо офігіваю від того що бачу. Німа сцена з елементами нецензурної лексики.

[+] Ахтунг, shocking content, слабохарактерним & вагітним не відкривати

O6P3CkWBXi8.jpg

2iJFDSSKb3U.jpg

CaV9O5qGNZk.jpg

u-vsdsEX6ZQ.jpg

ExoTWr8Axvw.jpg

j0qo_3mT5fo.jpg

sRgn4ww2gl4.jpg

gGhNzw7Db98.jpg

Сильно, нє?! Епоксидку в болти! І на/в проми! Правильно, нічого свої руки совати куди не треба! Нема чого чистити, перезмазувати і міняти проми! Що ви кажете? Проми не крутяться через епоксидку? Всьо ся крутит, то просто ви не шарите! Вдалось викрутити тільки два болти (з чотирьох залитих) після нагрівання до ~80-90C. Болти, які з'єднують нижні & верхні пера викрутити майже нереально, просто тому, що болт витискає/відгинає протилежне вушко з нарізаною різьбою і якщо продовжувати в тому ж дусі, вушко 100% трісне, як найслабша ланка всієї тієї конструкції.

[+] Витискає/відгинає вушко

67jLbq4x3ik.jpg

e0g102ZpBLg.jpg

Але добре, думаю я собі, можна взяти струбцину, виточити оправку, всьо то діло зажати, нагрівати буд. феном з контролем температури пірометром & пробувати помалу викручувати. До біса болти, нових наточимо, головне шоб різьба у відповідних вушках збереглась. Но нє тут то било!!!©ДМ

Дія Третя.
------------------------------------------------
«Спокойствие, только спокойствие!»©
------------------------------------------------

І тут дійшов я до того самого проблемного місця, через який і верталась рамця по гарантії. Викрутив, проми не випали - вже добре. Але на цьому й усе, бо проми вільно гуляли собі по посадочних. Правий - тупо «випресовувався & запресовувався пальцєма», а лівий виходив приблизно на 1/3.

Кіно.



При цьому нижні пера ДІЙСНО виглядали новими. Ні, думаю я, канадці шо, на всю голову упороті, шоб так косячити?! Прислати пера з УЖЕ роздовбаними посадочними?! Та ну нафіг... Спортивний інтерес взяв гору, вирішив зробити все «по-научному». Беру мікрометр, стійку під нього & нутромір. Буду робити по чотири заміри на посадочне місце з кожної сторони: два заміри по верхньому і середньому (на скільки дозволяв залізти діаметр вставки нутроміра) краях отвору & два заміри перепендикулярно один відносно одного, тобто перевіряю на конусність & еліптичність.

[+] Калібрую мікрометр

f9uqcZXdym4.jpg

[+] Заміряю зовн. діаметр обох промів

HN7fsj3e7z4.jpg

rYcHBxFVbzI.jpg

28 в мінусі 2 сотки (28 -0.02). Тобто, діаметр отворів під проми у нас має бути 28 -0.03 (2 сотки щоб компенсувати «-» в зовн. діаметрі промів + 1 сотка натягу).

[+] Калібрую нутромір на номінал - 28 мм

_ehzkOSeXsw.jpg

[+] Non-drive side, паралельно перу зверху (28 +0.12) & посередині (28 +0.24)

RHOJ_PY0CDA.jpg

c8rbf9tNcxk.jpg

[+] Non-drive side, перпендикулярно перу зверху (28 -0.03) & посередині (28 +0.09)

GvvsCcQexwI.jpg

KU7t4hX9MmY.jpg

[+] Drive side, паралельно перу зверху (28 +0.15) & посередині (28 +0.22)

Vagg7UKiNOE.jpg

aiJglttE63M.jpg

[+] Drive side, перпендикулярно перу зверху (28 +0.01) & посередині (28 +0.15)
4KaJeJvHoNM.jpg

k3xEw_4CKrI.jpg

Що все це значить? А значить воно наступне: отвори мають і конусність і еліптичність. Навіть не так, отвори мають хаотичну конусність і еліптичність. Натяг в 1 сотку зберігається тільки з non-drive side зверху і тільки з двох сторін, а не по всій окружності (через еліптичність отвору). Далі, крім конусності і еліптичності у отворах відсутня відповідна чистота поверхності. Є різного роду «ступеньки», «закуси» і т.д., через які «грає» розмір по всій окружності. З однієї сторони фарба не знята взагалі. Дивимось фото.

[+] Чистота поверхні

R1qAILg-B0M.jpg

jhwLm7o39K4.jpg

HBKr7dYSDVA.jpg

Yc9i_153TL0.jpg

lTPMPxNEu_E.jpg

Я відмовляюсь вірити, що таке зробили канадці, бо якщо це так, то це є лютий ахтунг. Я на 100% впевнений, що вони не вар'яти і отвори розвертають не вручну розгортками, а робить це CNC станок. Тому була б бракована партія рам, але то є нонсенс, тому шо у них 100% є контроль виробництва. Плюс, це був би верх дебілізму відправити такі ж самі роздовбані пера по гарантії.

Тепер по ДС:

1. Чотири місяці на заміну по гарантії - це ахтунг.
2. Дійсно це Norco прислали такі пера чи ні - ми ніколи не дізнаємось, але якщо це правда - ну його нафіг ту норку.
3. Майстер, який працює в ДС - ...

а) перед тим як віддати раму продавцю він збирав її докупи (зокрема міняв проми на нові) і НЕ міг не бачити, що посадочні місця під проми роздовбані і проми можна «рухати» в них руками, якщо ж дійсно НЕ бачив - це говорить про його кваліфікацію;
б) коли рама приїхала перший раз (від продавця) один з двох болтів центрального лінка мав «в мінусі» два перших витка різьби. Другий болт був цілий. Коли рама приїхала другий раз (з гарантії), перший болт залишився таким як і був, а другий позбувся перших п'яти витків. Тому й «майстер» залив з'єднання епоксидкою. Про наслідки, очевидно, він не думав. То фігня шо проми майже перестали крутитись і з'єднання склеїлись, зате «купи ся тримає»! Чому б не замовити в норко нові болти або токарнути нові?! Де, ку*ва, якість обслуговування & професіоналізм?!

4. Сервіс українських магазинів ...напевне далі можна не писати, бо після цього словосполучення всі почали дико «ржати».

P.S. Рама була знову відправлена продавцю, той відніс її в ДС, описав ситуацію & магазин зробив заміну на нову раму 2016 року (тільки іншого кольору). Рама ще не в друга, але як приїде, то «будем посмотреть». В друга залізні нерви, тому що я особисто таку «коломийку» б не витримав...

The END ...надіюсь:~)

Cсылка на пост
+150
Поделиться:
VKontakte Facebook
 TH0R26

На сайте с 09.05.2016
Репутация: 69
Сообщений 329
Пол: Мужской(32)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Freeride
Байк: DunCon Cane Corso 09 + Marzocchi Monster 2
29 апр 2017 в 19:40

Ждём-с-с "дiя четвертаsmiley-trololo.gif ну а вообще, удачи другу (что бы уже наконец-то всё было ок) и крепкую нервную систему).
А по-факту то человек получит новую раму, что не может не радовать. Главное, что бы и тут не налажали..

Italy Marzocchi One Love
Cсылка на пост
+3
 al.patch

На сайте с 04.10.2007
Репутация: 52
Сообщений 144
Пол: Мужской(29)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
29 апр 2017 в 20:30

Ну насправді, ситуація з промами та посадочними розповсюджена, то не тільки Норко такі косяки має. Інтенс М9 новий, зібраний у США ручками америкосів мав не те що люфт, то був тупо шат заднього трикутника на пару сантиметрів. Подібна історія була із Скотом, де пром біля осі колеса так само легко виймався. Тому не справедливо грішити лише на норко. Ну а про сервіс в ДС говорити взагалі нема чого. Не те що б це було нормою, але вам пощастило, що хоч поміняли шось. Успіхів другу в катанні ;)

Cсылка на пост
+4
 am.ok

На сайте с 24.09.2013
Репутация: 107
Сообщений 509
Пол: Мужской(35)
Город: Стрий
Стиль: Стритец
29 апр 2017 в 20:40

al.patch писал(а):
Інтенс М9 новий, зібраний у США ручками америкосів мав не те що люфт, то був тупо шат заднього трикутника на пару сантиметрів. Подібна історія була із Скотом, де пром біля осі колеса так само легко виймався.

Це був одиночний брак, чи ціла партія мала такі трабли? Бо я особисто не можу зрозуміти як таке може бути. Мусить ж бути якийсь контроль виробництва?

А на рахунок норко: якщо канадці дійсно прислали по гарантії пера з такою самою проблемою - це ахтунг! Якби вони поміняли пера на нормальні - питань до них не було б, а так... Це однозначно не той рівень обслуговування, на який чекаєш від такої фірми.

Cсылка на пост
0
 king79

На сайте с 10.05.2015
Репутация: 47
Сообщений 335
Пол: Мужской(72)
Город: Львовcкая обл.
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Ns clash 2019
29 апр 2017 в 20:56

думаю і так всім ясно шо ніякі канадці нічого не висилали.дс вирішив " а вдруг проканает".по ходу не проканало..хоча як кажеш рама ше не приїхала)) так шо чекаєм))

Cсылка на пост
+1
 dominion

На сайте с 15.09.2013
Репутация: 35
Сообщений 450
Пол: Мужской(33)
Город: Львов
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Dartmoor HORNET
29 апр 2017 в 21:02

ну кльово ж) друг купував БУ 15го року, а отримає новйо 15го)))

Taras Gipp то філософське питання, софізм одним словом, фронтфліп не потребує стрибка, дуже просто і несподівано виконується))
Cсылка на пост
0
 king79

На сайте с 10.05.2015
Репутация: 47
Сообщений 335
Пол: Мужской(72)
Город: Львовcкая обл.
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Ns clash 2019
29 апр 2017 в 21:03

dominion писал(а):
отримає
ше не отримав)))

Cсылка на пост
0
 al.patch

На сайте с 04.10.2007
Репутация: 52
Сообщений 144
Пол: Мужской(29)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
29 апр 2017 в 21:09

king79 писал(а):
думаю і так всім ясно шо ніякі канадці нічого не висилали.дс вирішив " а вдруг проканает".по ходу не проканало..хоча як кажеш рама ше не приїхала)) так шо чекаєм))

Впевнений, що тут ви не праві. Канадці прислали по гарантії те, що в них було в наявності. Зазвичай, ніхто не заморочується перевіркою рам з мікрометром. Якщо проблема одинична - взяли і відправили то, що є. Якщо проблема стає масовою - вносять корективи на виробництві. Але зазвичай такі трабли вирішуються по місцю вклеюванням промів. Ну тобто, я нікого не виправдовую, просто кажу, щоб ви не були такими категоричними щодо норки (яку я не дуже люблю) чи булдь-якого іншого виробника. Знову ж таки, аналогічні історії бувають і з рульовими колонками, коли проми вільно входять/виходять і з конусами на вилках, коли новий конус на новий шток тупо падає. Зазвичай це вирішує механік по місцю. А от якщо він це вирішує криво, тоді вже починаються мелодрами різні ;)

Cсылка на пост
0
 silverman

День рождения:
Отметил 7 дней назад
На сайте с 24.11.2010
Репутация: 338
Сообщений 1718
Пол: Мужской(31)
Город: пригород Киева ( Украинка )
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Santa Cruz Jackal
29 апр 2017 в 21:10

Ну, на сколько я знаю киевский драйв он самый отлечительный от всех магазинов.

Cсылка на пост
+3
 al.patch

На сайте с 04.10.2007
Репутация: 52
Сообщений 144
Пол: Мужской(29)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
29 апр 2017 в 21:11

С этим нельзя не согласиться ;)

Cсылка на пост
0
 king79

На сайте с 10.05.2015
Репутация: 47
Сообщений 335
Пол: Мужской(72)
Город: Львовcкая обл.
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Ns clash 2019
29 апр 2017 в 21:13

al.patch писал(а):
те, що в них було в наявності
ну значить тоді те що пром не тримається взагалі в посадочному місці-це норма.чи може його теж треба було епоксидкою помастити?одне чому можу тут позаздрити-так це витримці того чия рамця)

Cсылка на пост
0
 al.patch

На сайте с 04.10.2007
Репутация: 52
Сообщений 144
Пол: Мужской(29)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
29 апр 2017 в 21:25

king79 писал(а):
ну значить тоді те що пром не тримається взагалі в посадочному місці-це норма.чи може його теж треба було епоксидкою помастити?одне чому можу тут позаздрити-так це витримці того чия рамця)

То питання філософське ;) Якщо людині погодилися то поміняти на щось краще - супер! Якщо дали таке - можна порішати. Звичайно це не ідеал, мало б бути все інакше. Люди палять, це норма? Просто прийшов такий приклад в голову. Хтось вважає, що зварний шов, якщо кривий - не норма, а комусь пофіг, аби геометрія рами зберігалась. 

Cсылка на пост
0
 king79

На сайте с 10.05.2015
Репутация: 47
Сообщений 335
Пол: Мужской(72)
Город: Львовcкая обл.
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Ns clash 2019
29 апр 2017 в 21:31

al.patch писал(а):
То питання філософське
роздовбане чи браковане посадочне місце-це БРАК!а не філософія))
al.patch писал(а):
можна порішати
порішати можна одним єдиним чином на мою думку-дати людині по гарантіїї нову норм.раму.інакше для чого взагалі та гарантія.

silverman писал(а):
киевский драйв он самый отлечительный
так столичный же))вот и отличился)

Cсылка на пост
0
 am.ok

На сайте с 24.09.2013
Репутация: 107
Сообщений 509
Пол: Мужской(35)
Город: Стрий
Стиль: Стритец
29 апр 2017 в 21:33

al.patch писал(а):
Впевнений, що тут ви не праві. Канадці прислали по гарантії те, що в них було в наявності.

Ну могли б заморочитись і перевірити пера перед відправкою. Навіть банально глянути на чистоту поверхні посадочних і вже є над чим замислитись.

al.patch писал(а):
Зазвичай, ніхто не заморочується перевіркою рам з мікрометром.

А цього й не потрібно. Зате є етап, на якому проми запресовують в раму. Після запресовки той хто збирає мусив б зробити елементарну перевірку на рахунок того чи можна зрушити пром з місця за допомогою сили рук чи ні.

al.patch писал(а):
Але зазвичай такі трабли вирішуються по місцю вклеюванням промів.

Це нічого не дасть. Або дасть на короткий проміжок часу. Плюс, там немає що ремонтувати в плані розточки/завтулювання - банально не вистачає товщини стінки.

al.patch писал(а):
Зазвичай це вирішує механік по місцю.

Проблему такого плану (коли є серйозні зазори) нереально вирішити на місці. Точніше не так, реально, але це буде типовий колгосп. І проблема може знову дати про себе знати в будь-який момент.

Cсылка на пост
+1
 Daniil_UrbanFr

На сайте с 12.09.2013
Репутация: 95
Сообщений 270
Пол: Мужской(22)
Город: Киев
Стиль: Стритец
Байк: DRTMR 26Player 2017 + RS Revelation Race 2010
29 апр 2017 в 22:29

то може канадці надивились канал Дядька Максима, та думають що українські токарі є найкращі? переманили якогось діда з загниваючого заводу, от він у них і точить посадки)

Cсылка на пост
+9
 camo

На сайте с 10.06.2011
Репутация: 142
Сообщений 604
Пол: Мужской(35)
Город: Київ
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Trek Fuel EX 9 + Suntour Epicon
29 апр 2017 в 23:16

Як сказав би ДМ про працівників ДС - класні пацани )

\"Здуру можна вламати там де кістки нема.\" (с) ДМ
Cсылка на пост
+7
 silverman

День рождения:
Отметил 7 дней назад
На сайте с 24.11.2010
Репутация: 338
Сообщений 1718
Пол: Мужской(31)
Город: пригород Киева ( Украинка )
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Santa Cruz Jackal
30 апр 2017 в 00:08

Интересно, есть люди которые купили у них велики в зборе, может чей-то знакомый, друг ну и так далее. Попросить их разобрать раму и посмотреть как там обстоят дела с промами, посадочными  или реально канадцы отправили "что было".
Если бред написал игнорте)))

Cсылка на пост
0
 F.l.a.k.e

На сайте с 03.12.2010
Репутация: 601
Сообщений 3276
Пол: Мужской(32)
Город: Киев
Стиль: MTB:Urban Freeride
Байк: Liteville 601 XXL + FOX 36
30 апр 2017 в 00:38

Продолжайте покупать норки и гт - главное дешего посоны

Дасвиданья
Cсылка на пост
+16
 Kastiell

На сайте с 02.12.2012
Репутация: 25
Сообщений 3
Пол: Мужской(26)
Город: Винница
Стиль: MTB:Street
30 апр 2017 в 01:50

Привет ребят, честно, был опыт работы в ДС, там ко всему относятся халатно, даже слишком..
запчасти с Канады? да неребят, гон. Сперва они ( дс ) все фоткают, высылают на главофис украины ( что в Киеве ) от туда уже дядя вася и тому подобные говорят решайте сами,
если не выйдет повторите запрос.. если ни у кого нету ( с сети дс по украине ) нужной запчасти то, в лучшем случае ее передадут с " ТриалСпорта" ( что в России, а почта там.. ну сами понимаете...)
Это все очень долго и затянуто, хотя по правилам ДС и законов Украины, ( если правильно помню ), то вопросы по браку и их решенее должно максимально занимать 28 дней с момента написания акта о браке.
И так чисто от меня, Норки что в дс, сплошной хлам, за баян времени что я там прокочевал, несколько штук возвращали, так как больная проблема рам, то треснет, то и вовсе оторвется место под хомут подседельный.. 
В любом случае, жилаю удачного решения проблемы по раме, как хазяину так и другу который не поленился и все так четко проверил ) 

Не нравиться моя музыка?? Могу включить погромче!)
Cсылка на пост
+16
 VenomBike

На сайте с 13.01.2013
Репутация: 826
Сообщений 866
Пол: Мужской(30)
Город: Кременчуг
Стиль: MTB:Street
30 апр 2017 в 03:02

Немного оффтопа на фразу сверху.
Продолжайте покупать норки и гт - главное дешего посоны

Дешего в Украине. В мире цены стандартные, и достаточно дорогие. Это бич нашего общества, если чего-то достаточно, по хорошим ценам так сразу говно и фольга. Раньше все на дартмур фапали, как начали их возить, то местная "илита" начала обсирать. Не все то, что тяжело привезти и раздобыть автоматически становится хорошим. Если бы драйв занялся канондейлами (чем занялся Триал Спорт), Каньйонами и спешами, сделал бы на них спец политику цен, то уверяю, "илита" опять бы начала писать, что это говенные бренды, купленные в дс по скидкам, особые модники будут писать "попса" и тдsmiley-ab.gif. Так что достаточно просто включить рациональное мышление, выключить пафос, и все станет на свои места. Ничего личного.

ПС: И да, всем советую брать Норки и ГТ в драйве, бренды мирового уровня по доступным ценам, благодаря скидкам и ценовой политике драйва.

Cсылка на пост
+27
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]

  • (5 Страниц)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
18 июн 2018 в 00:00
  Драйв-спорт (хардтейл)
  На страницу 1, 2
Mexikanos353835
17 сен 2016 в 00:00
  Чутка кинули в Драйв-Спорте
  На страницу 1, 2
valic286462
5 сен 2016 в 00:00
  BikeWork - Вело Тест Драйв и обзор велосипеда NOXON RAPTOR 29" - Итальянский карбоновый снаряд MishaTI23242
22 июн 2016 в 00:00
  ВОЗМОЖНЫЙ брак амморта от Драйв Спорта, прошу помощи
  На страницу 1, 2
VenomBike3815559
27 янв 2016 в 00:00
  Антон Степанов - КАСТОМ Вело Тест Драйв Agang Exe 24 2014 TonyStepBlog04167

  Список форумов ›››› Железки

  Форум:   







© 2003-2024 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается