Поиск
ТОП
[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Железки ›››› Просмотр темы

Різні теоретичні запитання по бушингах & всьому що з ними пов'язано

Автор Сообщение
 am.ok

На сайте с 24.09.2013
Репутация: 104
Сообщений 544
Пол: Мужской(32)
Город: Стрий
Стиль: Стритец
11 фев в 17:40

Отож, назбиралось пару запитань по темі. Цікавлять думки людей, які цим займались/займаються, бачили на власні очі, в темі & т.д.

1. Чи хтось знає, які допуски використовуються при виготовлені ніг/бушингів? Які розміри повинні бути в ідеалі?

2. Чи стикались ви з наступними ситуаціями:

а) посадочне місце під нижній бушинг було не співвісно розточено відносно посадочного місця під верхній або ж навпаки?
б) обидва посадочні місця правої ноги (під бушинги) не співвісно розточені відносно посадочних місць лівої ноги?
в) посадочні місця в короні під запресовку ніг розточені не співвісно одне відносно іншого або ж не співвісно відносно посадочних місць під бушинги в штанах?

Чи такі ситуації є нонсенсом?

3. Bushing sizing operation/tool. В мануалі FOX'а є такий розділ: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/QuickTech/013_FOX-BBI_fork_bushing_tool_SP.htm#bresiz. Якщо я все правильно зрозумів, то ця операція потрібна виключно у випадку, коли завод вийшов за поля допуску при розточці посадочних місць під бушинги, не співвісно їх розточив (якщо це не є нонсенсом) або ж при виготовленні так склалось, що попали у крайні значення полів допусків & при їх сумуванні (нога + бушинг) отримуємо підклинювання (бушинг в завеликому мінусі відносно ноги або ж навпаки: нога в завеликому плюсі відносно бушинга)? За яким принципом працює цей інструмент? Він просто розгладжує (продавлює) тефлон на бушингу на ту саму сотку, чи як? Бо якщо мої очі мені не зраджують, то на картинці я бачу просто шліфований в розмір циліндрик.

4. Я думаю багато людей (які в темі або ж нею цікавляться) бачили відео від X-Lab на тюбі. Ось одне з них:



Якщо, знову ж таки, я все правильно розумію, то тупити вилка може або ж через пункти, перечислені мною в питанні номер 2, або ж через те (якщо все розточено співвісно), що розмір бушинга є в мінусі відносно розміра ноги. Мене завжди цікавило як вони добиваються такого результату & я більш ніж впевнений, що вони не гнуть ноги/штани (бо це ідіотизм), а банально розгортають бушинги. Які будуть думки з цього приводу?

5. Якщо ж, все таки, у нас склалась ситуація, коли посадочні під ноги в короні розточені не співвісно & «одна нога дивиться туди, а інша сюди» - які є варіанти вирішення такої проблеми? Невже хтось реально гне ноги?!!

Cсылка на пост
+5
Поделиться:
VKontakte Facebook
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 174
Сообщений 1179
Пол: Мужской(22)
Город: Львов
Стиль: MTB:Downhill
Байк: зашкварний корч в 2.3
11 фев в 17:54

3. судячи з конструктиву так і є 
4. імхо  розгорткою зняти пару соток з башинга фактично неможливо, мені здається шо його тупо зідре, баш всетаки мягкий. вангую шо вони юзають шось типи того ж сайзінг тулу (мб самопального) і "розпирають башинг" 
5.ноги сумнівно, а от корону цілком можливо, мені таке в реско на домейні зробили після того як після перепресовки погнули корону і ноги стали конусом.... рукожопи жи єсть.....

катаєш у львові ? тобі сюди- [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Fenrir

На сайте с 17.01.2009
Репутация: 128
Сообщений 312
Пол: Мужской(0)
Город: Одесса
Стиль: MTB:Enduro
Байк: SPECIALАИСТ
11 фев в 18:01

по 3 пункту на пинке была статья Ссылка

p6pb14377080.jpg

Kolja does one of the things that he says makes the biggest difference to the feel of the fork—he works the bushings. With mass manufacturing the tolerances for the bushings is tight, opening the bushings does have an effect on the life of the fork, which would mean the fork would need servicing much sooner. By opening the bushing the fork moves more freely in its travel. 

то есть не обязательно проблемная вилка, а точнее для прорайдеров наоборот выберут получше, но все равно можно разработать для облегчения хода. но ресурс это уменьшит

//
Cсылка на пост
+4
 am.ok

На сайте с 24.09.2013
Репутация: 104
Сообщений 544
Пол: Мужской(32)
Город: Стрий
Стиль: Стритец
11 фев в 18:28

sheremet писал(а):
4. імхо розгорткою зняти пару соток з башинга фактично неможливо, мені здається шо його тупо зідре, баш всетаки мягкий. вангую шо вони юзають шось типи того ж сайзінг тулу (мб самопального) і "розпирають башинг"

Малась на увазі не звичайна розгортка, а на подобі тої, яку юзають в FOX. Розпирайка©, йопт.smiley-ap.gif

sheremet писал(а):
ноги сумнівно, а от корону цілком можливо, мені таке в реско на домейні зробили після того як після перепресовки погнули корону і ноги стали конусом...

Хм, цікаво було б побачити сам процес + вимір. інструменти, які використ. для контролю паралельності. Але, не покажуть 100%:~)

Fenrir писал(а):
по 3 пункту на пинке была статья

Дочитав сюди: ...or, if you are feeling rich you can buy the tool from them if you happen to have a spare 1,100 Euros to hand.© Спершу не повірив своїм очам, потім загуглив і трохи офігів: дійсно, за пару шліфованих циліндриків & направляйку з ручкою -+ 1000 €. Напевне я чогось не розумію:~)

Cсылка на пост
+1
 da bomb

На сайте с 30.09.2010
Репутация: 476
Сообщений 2836
Пол: Мужской(27)
Город: Дружковка
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Astrix Havoc Marzocchi Monster 2
11 фев в 19:24

am.ok писал(а):
а) посадочне місце під нижній бушинг було не співвісно розточено відносно посадочного місця під верхній або ж навпаки? б) обидва посадочні місця правої ноги (під бушинги) не співвісно розточені відносно посадочних місць лівої ноги?

однозначно это и есть проблема и она бывает воовсе в обоих ногах . 
я так пологая это связано с тем что штаны из магния выливают , а не фрезеруют , и посадочное нужно шлифовать , может на заводе недошлифовывают , надеясь на то что компенсируется это бушингом ( типо само потом притрётся как надо ).
парнм которые на видео занимаются как аз таки подгоном этих посадочных мест . садят бушинг в точность как должно быть и получают нужный результат . 
моё имхо .

думаю стоит ещё приглосить Дениса и Вову , послушать их , у них в этом опыт очень богатый . 

China shit
Cсылка на пост
0
 nenzar

На сайте с 17.05.2012
Репутация: 3
Сообщений 16
Пол: Мужской(31)
Город: киев
Стиль: MTB:Enduro
11 фев в 21:10

Fox-овская "распирайка" похоже является дорном https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Дорнование
Таким инструментом и пользуются в х-лаб, об этом проскакивала информация от человека на видео - Наливаича, на форуме http://forum.velomania.ru/showthread.php?t=63464

Дорн можно найти и дешевле, но для результата кроме него нужна методология и измерительный инструмент, а это уже удел специалистов.




Cсылка на пост
+3
 am.ok

На сайте с 24.09.2013
Репутация: 104
Сообщений 544
Пол: Мужской(32)
Город: Стрий
Стиль: Стритец
12 фев в 00:53

da bomb писал(а):
думаю стоит ещё приглосить Дениса и Вову , послушать их , у них в этом опыт очень богатый

Їх думку я б однозначно хотів почути, хоча й не факт, що поділяться проф. секретами. smiley-ad.gif

da bomb писал(а):
и посадочное нужно шлифовать , может на заводе недошлифовывают

Не думаю. Там повинна бути розточка або ж проходять розгорткою. В будь-якому випадку цікаво було б побачити як на заводі роблять цю процедуру. Що беруть за базу & яким чином витримують співвісність всіх параметрів (а їх там багацько).

da bomb писал(а):
садят бушинг в точность как должно быть и получают нужный результат

Ні, це було б занадто просто.

nenzar писал(а):
Таким инструментом и пользуются в х-лаб, об этом проскакивала информация от человека на видео - Наливаича, на форуме

Які, хоча б, слова він при цьому використовував, бо пошук за словом «дорн» не дав результатів.

nenzar писал(а):
Дорн можно найти и дешевле

Дорн (як & інструмент для випресовки/запресовки бушів) можна виготовити самому (не в домашніх умовах, звісно). Коштувати воно буде в районі $300-500, але й не $1500, якщо купувати ці два інструменти разом.

nenzar писал(а):
но для результата кроме него нужна методология и измерительный инструмент, а это уже удел специалистов.

Це не зовсім так, література & інструмент є у вільному доступі (за $, звичайно), було б бажання... Єдине, що я думаю: навряд чи вони користуються нутромірами для контролю дорнованого бушинга. Сам дорн в цьому випадку й буде виступати калібром.

Cсылка на пост
0
 nenzar

На сайте с 17.05.2012
Репутация: 3
Сообщений 16
Пол: Мужской(31)
Город: киев
Стиль: MTB:Enduro
12 фев в 08:04

Да, сори, о дорне говорится все таки не на форуме, а в комментах под видео https://youtu.be/9XFppyFd8Rg


Cсылка на пост
+3
 da bomb

На сайте с 30.09.2010
Репутация: 476
Сообщений 2836
Пол: Мужской(27)
Город: Дружковка
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Astrix Havoc Marzocchi Monster 2
12 фев в 11:10


am.ok, я ещё имю ввиду что бушинги сами по себе в одной ноге могут быть не соосны .

Также бушинги , как на видео , явно в каждой ноге они соосны а вот когда одел штаны , то пропала соосность с ногами . Это говорит что оси бушей в каждой штанине не параллельны друг другу . Вот они выявили где косяк и устранили .
Бывает Буш запрессован криво , бывает посадочное не ровное с изъянами , это я лично видел и ощутил , когда в одной ноге буши достались без особых усилий ч как надо , а в другой пришлось напрячь руки чтоб из достать . Это явно о чем то говорит

China shit
Cсылка на пост
0
 dentrial7

На сайте с 13.01.2008
Репутация: 811
Сообщений 2123
Пол: Мужской(32)
Город: Киев-Харьков
Стиль: MTB:Urban Freeride
Байк: Rocky Mountain Slayer
12 фев в 12:17

am.ok писал(а):
da bomb писал(а): думаю стоит ещё приглосить Дениса и Вову , послушать их , у них в этом опыт очень богатый Їх думку я б однозначно хотів почути, хоча й не факт, що поділяться проф. секретами.


Приветствую.

Да, согласен. Такая проблема существует. И не только у фокса...
Не идеальные посадочные поерхности в штанинах. И не идеальная соосность правой и левой штанины. Не идеальная поверхность на бушинге.

Могу сказать что у фокса добиться качественно посаженного бушинга без его доработки можно в 50% случаев.
Добавлю такую инфу: Устанавливаю бушинги. Отмечаю их положение. Проверяю - ноги ходят так себе. Достаю бушинги, вижу по отметкам царапин на них, где происходило усиленное трение при установке. Бушинг по внешней поверхности полируется в оправке на токарном станке. Снова устанавливается. И так бывает несколько раз.
При качетственном результате работа вилки будет как на видео в главном посте после процедуры доработки.

Но Я сам противник такой процедуры как дорнование, так как поверхность трения на бушингах у фокса нежная и легко деформируемая. Поэтому лишний раз прикладывать к ней силу не вижу смысла.

Мастерская RGB.services by Dentrial в BikeShop.ua
г.Киев, ул.Ольжича 7 tel: +38(063)107-44-06 Лучший сервис всегда!
Cсылка на пост
+20
 am.ok

На сайте с 24.09.2013
Репутация: 104
Сообщений 544
Пол: Мужской(32)
Город: Стрий
Стиль: Стритец
12 фев в 15:32

dentrial7 писал(а):
Но Я сам противник такой процедуры

Ти маєш на увазі дорнування, чи шліф. зовн. діам. бушинга в станку?

Cсылка на пост
0
 dentrial7

На сайте с 13.01.2008
Репутация: 811
Сообщений 2123
Пол: Мужской(32)
Город: Киев-Харьков
Стиль: MTB:Urban Freeride
Байк: Rocky Mountain Slayer
12 фев в 19:33

Против дорнування.

Мастерская RGB.services by Dentrial в BikeShop.ua
г.Киев, ул.Ольжича 7 tel: +38(063)107-44-06 Лучший сервис всегда!
Cсылка на пост
0
 Vova hevy

На сайте с 20.03.2011
Репутация: 1338
Сообщений 781
Пол: Мужской(40)
Город: Калуш
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Big hit 3. 07. Fox40 RC2
13 фев в 22:57

працюю з цими косяками  регулярно. є 2 методи.
прошивка  і  сточування обойми бушинга.
nenzar писал(а):
Fox-овская "распирайка" похоже является дорном
  - саме так . спілкувався  торік з колишніма майстром контори фокс.  він мені підтвердив сам.
зробив собі. відчуття двоякі. я б на твоєму місці цим не займався.
am.ok писал(а):
проходять розгорткою
  не вийде т к  тефлон там уривками  йде і розділений канавками для масла.  його порве від розгортки.

вони просто вдавлюють його. і все. мова йде про 0.1-0.01 мм  в таких діапазонах це не смертельно . вдавити  не проблема. но я так само  як і Денис не люблю насилля.  На заводі взагалі-цю процедуру робить машина. Але не у всіх. Багато відомих брендів взагалі не прошивають.
Тому віддаю перевагу варіанту 2. Сточування по зовнішньому діаметру.
Процедура не для слабонєрвних. Не знаю чи автору принесе особливе задоволення ця робота. Ну і щоб цим займатися треба набити руку . А потім вже  братися до складних завдань.
Нутроміри  є в вільному продажі.
Діаметр ніг всі знаемо. Мікрометром не важко поміряти.
1100 у є це тільки на вилки фокс дорни. 32 34 36 40
Там є ще купа ньюансів які описати важко. Треба починати -а відповіді і думки з я вляться самі.

,,клієнт доволєн - я спокоєн, девіз майстерні Вови хеві,,
Cсылка на пост
+8
 am.ok

На сайте с 24.09.2013
Репутация: 104
Сообщений 544
Пол: Мужской(32)
Город: Стрий
Стиль: Стритец
13 фев в 23:09

Vova hevy писал(а):
Нутроміри є в вільному продажі.

Стержні нутроміра не продавлюють/коцають тефлон при вимірюваннях?

І все ще актуальне запитання з 1-го посту: які допуски використовуються при виготовлені ніг/бушингів? Які розміри повинні бути в ідеалі? 0 на 0 по ковзаючій, чи має бути мікролюфт півсотки-сотка?

Vova hevy писал(а):
зробив собі. відчуття двоякі.

Чим не сподобалось?

Cсылка на пост
0
 Vova hevy

На сайте с 20.03.2011
Репутация: 1338
Сообщений 781
Пол: Мужской(40)
Город: Калуш
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Big hit 3. 07. Fox40 RC2
13 фев в 23:11

цифри дати на жаль не можу. але мікролюфт повинен бути. це аксіома.
саме через ей мікролюфт (зазор)і проходить масло яке змащує ногу.
якщо нога надто щільно до башинга то це затрудняє проходженнязмащування ноги і анод дуже скоро може зноситись (бачив багато разів навіть у відносно нових вилках таке.

,,клієнт доволєн - я спокоєн, девіз майстерні Вови хеві,,
Cсылка на пост
+4
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 174
Сообщений 1179
Пол: Мужской(22)
Город: Львов
Стиль: MTB:Downhill
Байк: зашкварний корч в 2.3
13 фев в 23:13

Vova hevy, ну тоді вже не люфт а зазор )

катаєш у львові ? тобі сюди- [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Vova hevy

На сайте с 20.03.2011
Репутация: 1338
Сообщений 781
Пол: Мужской(40)
Город: Калуш
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Big hit 3. 07. Fox40 RC2
13 фев в 23:17

 та без різниці.  автор зрозумів хід думки. я особо термінами не володію.


am.ok писал(а):
Чим не сподобалось?
  бо це насилля.



,,клієнт доволєн - я спокоєн, девіз майстерні Вови хеві,,
Cсылка на пост
0
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]



ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
30 дек 2017 в 00:00
  Амортизаторы DNM и все что с ними связано. Brother_Thief2777
13 авг 2005 в 00:00
  мазоли на руках и как с ними бороться??
  На страницу 1, 2, 3
Vrag5211959
27 мая 2007 в 00:00
  Мазоли.....Способы борьбы с ними...
  На страницу 1, 2
[email protected]~2310532
17 мая 2012 в 00:00
  Съезжают грипсы и методы борьбы с ними)
  На страницу 1, 2, 3...4
Drive1637419961
26 июн 2008 в 00:00
  ДВУХПОДВЕСЫ какие основные проблемы с ними??? Что можите посоветовать?
  На страницу 1, 2, 3...5
F158516193

  Список форумов ›››› Железки

  Форум:   







© 2003-2018 X-Bikers.ru - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается


Экстремальный портал VVV.RU