Поиск
ТОП
[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Наши байки ›››› Просмотр темы

ELEMENTS Earthquake або перші тести двохпідвісної рами

  • (2 Страниц)
  • 1
  • 2

Автор Сообщение
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 358
Сообщений 1588
Пол: Мужской(33)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
22 июл в 13:57

UPD перепрошую за криві фото, зараз буду все виправляти.

Всім привіт.


Ось нарешті я готовий представити ще маленьку роботу по рамобудуванню.

P1060172.jpg

ВІдразу ТТХ рами, хоча нижче вони будуть дублюватися.
Reach 450
Stack 588
Head Tube Angle 63,6
Seat Tube Angle 76
BB Drop 0
Chain Stay 430

Максимальний хід підвіски 165 мм при аморті 190х51, тобто ричажність системи 1 до 3,24, що робить підвіску дуже ніжною і чутливо, на якій катати просто одне задоволення, але для замагань я знаю люди вибирають більш жорсткі підвіски для зменшення розкачуння і паразитного поглинання зусиль.
Але при аморті 200х57 можна отримати всі 178 мм ходу, але тоді кут рульового вертається в 66 градусів, а каретка піднімаєтсья до +13 мм



Ідея вже була давно, але вічно бракувало фінального поштовху і трохи інстурменту.


Але так як я з жовтня лікую спинну грижу і цей сезон дьорти взагалі не катаю, а катати то хочеться, я вирішив трішки вернутися в ДХ. Оскільки тут можна щось об’їхати або взагалі на гальмах в матрасному режимі спуститися. ВІдповідно питання по зміні геометрії рами на більш прогресивнустало набагато гостріше. Трохи поконсульувався з Сказочніком, трохи пожмакав Спеш Ендуро в Мішані, було вирішено зробити ось таку геометрію.

geo1.png


Ну і почався процес по виготовленню переднього трикутника.


_maYtl8YdJ8.jpg

zgRfmnOIOmc.jpg
Ось для порівняння старий передній трикутник де для порівнняня Reach 377 (вирахувано теоретично), кут рульового 66, BB drop +30 ( картека на 30 мм вище за осі коліс), підсидільна 71 градус


5IgBoGWOCR8.jpg

5CvjUcDulNI.jpg

Так само під шумок було зроблено нову титанову зірочку з високим профілем, але не нерров вайд на 38 зубів 

WeCRRki_9l4.jpg

UTAnFPh0UDk.jpg


RGW_PVtmRR0.jpg







Задній трикутник, тобто вся підвіска, наразі лишились від МАгелан Скутум, оскільки моделювання і фрезерування всіх вузлів потребує значно більших фінансових і часових витрат, але найбільша  проблема наразі в тому, що я не маю відповідного матеріалу, а наприклад щоб  купити необхідний лист потрібні, знов же ш, не маленькі фінансові вливання, бо кусокоч необхідного металу мені ніхто не продасть.


 


Як зажди під час виготовлення виникли нові питання і нові труднощі, які тими чи іншими зусиллями були подолані.


Але так як на виготовлення був обмежений час, дедлайном я собі поставив гонку в Пилипці, де і планувалися перші тести нової рами, в кінцевому результати я зробив один косяк, який в кінцевому результаті, як на мене став плюсом.


Нижнє вухо кріплення аморта доробляв за 2 години до наміченої години здачі рами на термообробку і в кінцевому результаті я його привари трохи нижче ніж планувалось, що трохи змінило геометрію рами: завалило кут рульового ще більше і опустило каретку, тепер геометрія рами виглядає приблизно так.

geo2.png


 


В четвер в обід я раму забрав з термооброблення, було зроблено режим Т6, тобто закалка і штучне старіння. І до 1 ночі я збирав байк в одне ціле, а в п’ятницю зранку ми виїхали в Пилипець, який нас зустрів паскудною погодою.

Ось так рама виглядала перед початком катання.

iNSxdt_5FI0.jpg

А ось так після першого спуску.

В п"ятницю я взагалі не катав. В суботу зробивший два обов"язкових спуски на третій поїхав кваліфікацію, дощ почався ще як я почав підніматися на підйомнику і лив весь спуск. Головне завдання було виєити, тобто доїхати до низу без падін і головне травм. Чого було досягнцто і як результат ча 7 хв +

В неділю вже було без дощу, але траса була ще більше розбита ніж в суботу, як результат вже час близько 6 хв, а потім ще два фанових спуски по синій трасі, яка не була розбита і навіть встигла висохнути.

Загальні враження, до рами по суті привик за два дні, стабільність з низькою кареткою краща, але водночас не дуже зручно, за зацепити десь корінь чи камінь, особливо при педалюванні стало набагато легше.

rJbDy55I4PE.jpg

Ось в таких умовах приходилось їздити в Пилипці і це ще не найгірший участок, в деяких місцях багно майже сягяло роторів.

36528614_1066289766857983_18838743866209


А через пару тижнів випала можливість обкатати нову трейлову трасу в Буковелі і в перші два дні, поки не було дощу викатати раму на повну і навіть в кваліфікації заїхати на третє місце в категорії Майстри
І пару фото з Буковеля

37120490_1903456929717878_76360950435849

37334348_1864488893635619_88169583512890

37373928_1864495073635001_98121039573994

37559708_1864497886968053_12699700278266

І так, під"їхало фото тренувального заїду з Буковеля, за відео подяка Андрію Яцюку ака Шатун



П.С. це ще не все, решта тексту і фото допишу пізніше, вибачайте за розвірвану тему.. Оскільки дана рама вже від"їздила Пилипець, Погулянка Фан вікенд і змагання на Буковелі.

П.П.С. частину фото пофіксив.


А ще я хочу подякувати за дизайн рами і фото байка Колі, він же Xi Element він же NicholasKG а також Остапу Макару за фото і обробку.
А також фотографам на змаганнях Тарас Гіпп (Пилипець) та Grizzly foto (Петро Гаущак) Буковель



Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+159
Поделиться:
VKontakte Facebook
 martundh

На сайте с 26.05.2008
Репутация: 457
Сообщений 1904
Пол: Мужской(33)
Город: Васильков
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Самосбор Cube Hanzz SL и MARIN Muirwoods.
22 июл в 14:28

Поздравляю, развиваешся ))

Ещё как задумывался о смене совей Кнолли на чтото под свой рост, думал обратится за просьбой по изготовлению подвеса под свои предпочтения и свои параметры. Видел что хартейлы варишь, но всегда звучала фраза, что не хватает времени..., и решил не морочить голову своими идеями, своими подвесами ))) Успешно нашёл Куба, и щя радуюсь, катаю ))  

А по представленному самовару, длина перьев и спонтанный угол рулевой мне нра. С интересом почитаю дальше тему. Ну и буду следить с интересом за дальнейшим производством самоваров )





Катай в шлеме!
Cсылка на пост
0
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 358
Сообщений 1588
Пол: Мужской(33)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
22 июл в 14:39

От хотів написати з самого початку теми:



Мене бісить слово самовар.
Самовар, навіть і нехай на жарнгоні - це рама зварена в гаражі/підвалі за допомогою зварки, ьолгарки і напильника та молотка.
Я свої рами варю в стапелі, вся підготовка робробиться за допомогою токарного і фрезерного станка, є деталі зроблені на чпу фрезері, зроблена термообробка в промиисловій печі і що саме головне це не одноразова акція, а тезнологічний процес, що налагоджується і має перерости як мінімум в кастомні рами і навіть в дрібносерійне виробництво.

60_a.jpg різниця відчувається?  1914111.jpg

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+45
 martundh

На сайте с 26.05.2008
Репутация: 457
Сообщений 1904
Пол: Мужской(33)
Город: Васильков
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Самосбор Cube Hanzz SL и MARIN Muirwoods.
22 июл в 14:46

Обидеть не хотел. Пишу и называю продукт так , как вижу и воспринимаю его я.  



Катай в шлеме!
Cсылка на пост
0
 G-dUb

На сайте с 12.10.2011
Репутация: 176
Сообщений 1047
Пол: Мужской(25)
Город: Київ
Стиль: MTB:Urban Freeride
Байк: фуллсуспенжн
22 июл в 14:54

фото не видно. Відкрий доступ на гугл диску або перезалий на piccy.info
[+] такэ


nevydno.jpg


cka3o4nuk писал(а):
Присоединюсь к мнению что рш говно

Cсылка на пост
+4
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 358
Сообщений 1588
Пол: Мужской(33)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
22 июл в 15:14

Та я кидав на піккі.інфо, але завантажилось дві фотки з гео і перестало видавати пряме посилання, а решта посилань на пряму не вставлять сюди фото ((


https://b.radikal.ru/b21/1807/35/b06179cb23cc.jpg

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Jinner

На сайте с 19.05.2010
Репутация: 206
Сообщений 1931
Предупреждений 1
Пол: Мужской(34)
Город: Киев
Стиль: MTB:Downhill
Байк: Specialized Demo /888RC3 EVO 2012
22 июл в 16:12

Удачи, вдохновения, выдержки и разумной скромности, дабы результаты оказались стоящими ожиданий и планов!

МОИ ТОВАРЫ НА ПРОДАЖУ: [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+5
 focusraven1970

На сайте с 23.12.2016
Репутация: 15
Сообщений 21
Пол: Мужской(47)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro
Байк: депутат подарил-мент украл
22 июл в 18:06

Обожнюю подїбнї теми! Творчї люди завжди викликали щире захоплення. Бажаю успїхїв!

Cсылка на пост
+1
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 358
Сообщений 1588
Пол: Мужской(33)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
22 июл в 19:52

G-dUb писал(а):
фото не видно.
БТак, фотки вроді пофіксив, якщо комусь щось не видно, пишіть буду виправляти.



Jinner, дякую ))


І то всі питання? Скупо якось, чи всім все зрозуміло?


Я вже налаштувався:
А чьо так дорого? Впп кручє. Або краще вже Демо 9. А чого не титанова. А чо так мало ходу? То хіба за пивом їздити і т.д.
Вже roll all day на раму Сказочніка купа таких коментарів

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Barfly

На сайте с 09.05.2012
Репутация: 64
Сообщений 452
Пол: Мужской(31)
Город: Киев.Троя
Стиль: MTB:Enduro
23 июл в 17:23

А на яких колесах? По фото наче 26

форумныйездокя
Cсылка на пост
0
 voland

На сайте с 08.09.2012
Репутация: 527
Сообщений 696
Пол: Мужской(39)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Freeride
23 июл в 17:31

Візуально рама виглядає маленькою і порівнянні з байкером)
І аморт перевернутий - чому саме так?

The best way to predict the future is to create it...
Cсылка на пост
0
 Yaroslavkhr

На сайте с 10.03.2018
Репутация: 2
Сообщений 1
Пол: Мужской(30)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro
23 июл в 18:15

Невже хоч хтось будує рами в Україні!!! АААА!!!! блінблін блін. Це агонь!

Cсылка на пост
0
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 358
Сообщений 1588
Пол: Мужской(33)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
23 июл в 18:33


Barfly, так 26, навісці рами в середньому майже десять років, обода sunrims mtx


voland,
Рама на 26 колнесах, як писав вище і я 1,87 см. В наступному році надіюсь перейти на 27,5, зараз всі вільні фінанси вкладаються в оснастку і інструмент.

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Romaha Iv-Fr

На сайте с 16.07.2017
Репутация: 52
Сообщений 201
Пол: Мужской(34)
Город: Ивано-Франковск
Стиль: MTB:Enduro
Байк: norco 125
24 июл в 08:29

Красава, так тримати. Удачі в розвитку цих ідей, і в залученні фінансових можливостей.

Тільки очима твоїми будеш дивитися і помсту над беззаконними бачити.
Бо ти сказав : Господь - надія моя, і Всевишнього ти обрав за оборонця собі. ( Пс.90)
Cсылка на пост
0
 org100h

На сайте с 29.09.2014
Репутация: 15
Сообщений 274
Пол: Мужской(29)
Город: Тернополь
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Mondraker Dune
24 июл в 10:16

Бачив вживу ту раму, виконання роботи і шви не відрізняються від дорогих серійних байків.
Самоваром її назвати складно

https://board.te.ua
Cсылка на пост
+3
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 358
Сообщений 1588
Пол: Мужской(33)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
24 июл в 22:26

Плюсів дофіга, а обговрення майже ноль.
Провокативне питання: а хто би купив в мене раму??? Скажімо тип підвіски той самий, але по бажанню можна було би геометрію підкоректувати.Наперед оговорюсь, тип підвіскі ФСР (можна і на ВПП зазіхнути, але особисто мене більше цікавить ФСР, але трохи іншого типу ніж на цій рамі)

Головне,  купити матеріал і фрезернути партію деталей (лінки, шарніри, дропаути).
Ціна рами? Ну якщо я правильно соі все уявляю, то мінімум баксів 600, максимум 1000, то так з великим запасом. Само собою термообробка Т6 ну і гарантія...

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 voland

На сайте с 08.09.2012
Репутация: 527
Сообщений 696
Пол: Мужской(39)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Freeride
24 июл в 23:18

Romaniuk писал(а):
Плюсів дофіга, а обговрення майже ноль.
Не розумію чому рама ще не виставлена на продаж?
Спроектував, зварив, обкатав, все подобається, тоб-то ОК - і в люди. Нехай поширюється продукція серед пересічних райдерів. Чим більше рам, тим більше обговорень і конструктиву.

The best way to predict the future is to create it...
Cсылка на пост
+1
 tremolo

На сайте с 19.10.2007
Репутация: 131
Сообщений 2027
ЗАБАНЕН.
Пол: Мужской(41)
Город: киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: lapierre
25 июл в 00:40

в стиле рам конца нулевых, как-то не интересно.

выполняю токарные, фрезерные работы, выточу любую деталь к велосипеду и не только.
Cсылка на пост
+1
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 358
Сообщений 1588
Пол: Мужской(33)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
25 июл в 06:10

voland писал(а):
Не розумію чому рама ще не виставлена на продаж?

А чому вона має бути виставлена на продаж? А катати я на чьому маю, на козі?

Впершу чергу рама проходить обкатку/тестування, а коли рам буде хоча би дві, тоді одна піде на продаж.

tremolo писал(а):
стиле рам конца нулевых, как-то не интересно.
 
на кожен товар є свій клієнт.
І навіть зараз стилі є різні.
Тут вже була одна тему, не хочу повторюватися, але я так само дивлюсь в цю сторону.
п.с. по суті різниця то лише в коромислі.
Звичайно, труби можна погнути, доробивши відповідну оснастку, але це так само відіб"ється на кінцевій ціні.

5abb70b99a87c.jpg

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+7
 voland

На сайте с 08.09.2012
Репутация: 527
Сообщений 696
Пол: Мужской(39)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Freeride
25 июл в 10:29

Romaniuk писал(а):
А чому вона має бути виставлена на продаж? А катати я на чьому маю, на козі?
 
А чому ні? Катати на тому на чому катав до цієї рами))) крім того виставити на продаж не означає що завтра її заберуть. На це потрібен час - його має вистачити на катання, тестування, та почати складання наступної.
Як на мене - інженерна складова питання то одне, а комерційна складова то зовсім інше. То яка ціль - зварив для себе, чи поширення продукції серед райдерів?

Можливо неуважно читав, але таке питання - скльки часу займе виготовлення рами якщо, припустимо, я зроблю замовлення?
Зрозуміло всі питання після складання будуть вирішуватись, але все ж таки хотів би чітко дізнатися стосовно гарантії - як, власне, його бачить виробник. 

The best way to predict the future is to create it...
Cсылка на пост
0
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]

  • (2 Страниц)
  • 1
  • 2



ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
24 мая 2017 в 00:00
  Перші дві "тестові" дьортові рами зроблені в Україні (титанова і алюмінієва) ELEMENTS
  На страницу 1, 2
Romaniuk398527
10 мар в 00:00
  DirtTi ELEMENTS або тестування першої Ti рами
  На страницу 1, 2
Romaniuk364199
26 апр 2011 в 00:00
  ELEMENTS Ramp або бізнесова Ідея Х від ELEMENTS Team
  На страницу 1, 2, 3
Romaniuk4611841
6 сен 2011 в 00:00
  ELEMENTS III
  На страницу 1, 2, 3...4
zamesbike7213203
11 фев 2013 в 00:00
  Elements WRX STi74144

  Список форумов ›››› Наши байки

  Форум:   







© 2003-2018 X-Bikers.ru - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается


Экстремальный портал VVV.RU