[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Железки ›››› Просмотр темы

Міні партія рам з сучасною Геометрією


Автор Сообщение
 Girogore

На сайте с 17.12.2017
Репутация: 12
Сообщений 29
Пол: Мужской(19)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
7 мар 2019 в 12:57

Хедлес джампі класна рама. Для фрірайду саме то! Була така рік назад, продав із тріщиною за 600грн(

Ты крут - сделай рулевыкрут.
Cсылка на пост
0
 tremolo

На сайте с 19.10.2007
Репутация: 150
Сообщений 2283
Пол: Мужской(44)
Город: киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: отсутствует
7 мар 2019 в 13:27

Romaniuk писал(а):
ти краще дай список рам, хоча би 2-3 штуки... бо інакше це порожній звіздьож...
вообще-то это я тебе вопрос задал, что в твоей геометрии есть чего нет в других каталожных рамах?
угол рулевой? 63градуса в каждой второй дехашной, 63.5  градуса стандарт успевший стать древностью, длинна перьев? есть короче 435мм (для 27.5 колес) против твоих 446 мм и длиннее, многие вообще с регулировкой длинны делают, чего у тебя вообще не предусмотренно,  длинна переднего треугольника? так это примитивная ростовка которая у абсолютно всех производителей гуляет от и до! высота подсидела? не самая низкая у любого транзишина она не больше.

дразню гусей и идиотов.
Cсылка на пост
0
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 390
Сообщений 1613
Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
7 мар 2019 в 14:01


tremolo, а фраза "можлива зміна параметрів під себе" ні про що не говорить? Хоч кут 56 градусів рульового, не проблема. Пера розраховані під 27.5+ і 29 колеса, з даною компоновкою це те що вдалось витягнути. А транзишн взагалі одноричажки наскільки памятаю. Хоч мега короткі пера в мене на дьортові Ті рамі 373 мм на 26 колесах. Універсальної рами не існує, покращеня одних параметрів погіршкує інші параметри.
З таким підходом можна любу річ закритикувати. .
Ти особисто знаєш що ти хочеш, напииши гео, напиши характеристи і повір це можна зробити, якщо це не суперечить законам фізики.

Може хтось хоче Ніколай G1 за 2700Є, а я за ці самі гроші, навіть дешевше можу запропонувати його зкопіювати і зробити в титані і він буде легший і міцніший. Не люблю забігати наперед, але скоро буде тема по моїй новій титановій дтьортовій рамі, вага 1,5 кг.

Вибач, я в твох постах не бачу жодної конструктивної крити, а порожні слова (чи тролінг) якось так.

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+8
 tremolo

На сайте с 19.10.2007
Репутация: 150
Сообщений 2283
Пол: Мужской(44)
Город: киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: отсутствует
7 мар 2019 в 15:00

Romaniuk, у тебя так бомбанул пердак от моих слов, что ты даже не напряг мозг чтоб вникнуть в суть мною сказаного.
я повторюсь, ты не можешь предложить геометрию, которой нет в уже готовых католожных рамах!!! шо не ясно? что бы ты не предложил в рамках разумного, это уже было или есть!
нет, можно конечно сварить раскладушку с метровыми перьями, рулевой хоть 50 градусов и кареткой где-то под рулевым стаканом, вот такого чуда точно никакой производитель не клепал! НО... боюсь что даже в этом тебя уже опередил какой нить пришибзденный говнохипстер, я их много видел на причудливых самоварах.

дразню гусей и идиотов.
Cсылка на пост
-20
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 390
Сообщений 1613
Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
7 мар 2019 в 15:00

Хто дружить з англійською можете почитати собі.. https://www.bikeradar.com/mtb/gear/article/future-of-mtb-...


tremolo писал(а):
я повторюсь, ты не можешь предложить геометрию, которой нет в уже готовых католожных рамах!!!

А ти читати вмієш? Де було сказано що я пропоную якусь супер не стандартну геометрію? Ткни пальцем. Було виставлено геометрію і було вказано, що деякі параметри можна поміняти ПІД СЕБЕ, не більше!
Я навіть конкретно виставив раму, яка була взята за основу, а ти воду в ступі почав колотити..

Один троль напише, а неокрепші уми начитаються і потім ходять воображають smiley-crazy.gif


я для тебе навіть процитую самого себе
Romaniuk писал(а):
Це базова геометрія. Звичайно деякі з параметрів можна міняти під конкретного замовника Reach, довжину підсиділа , кут рульового стакану і т.д. Ви можете написати свої побажання, а Максим це прорахує і скаже, чи вплине це на раму та її поведінку та як саме.


Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+18
 69

На сайте с 19.03.2010
Репутация: 888
Сообщений 162
Пол: Женский(35)
Город: Асфальта
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Trek
7 мар 2019 в 16:26

Хуже баб, ну серьёзно!

Cсылка на пост
+13
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 390
Сообщений 1613
Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
8 мар 2019 в 09:46

Girogore писал(а):
Хедлес
коли ті рами появились, ти ще попід стіл лазив ))
А ще ТАТУ байк рами були, Ямато і ще щось можна найти якщо порити історію. Але це були просто закуплені каталожні рами з Китаю і все. Партію замовив і продаєш рік два три і чим кращої якості рама тим більша ціна. І партія по 100 штук то не то, а на більше потрібні немаленькі інвестиції. Он команч ще існує, але він бере дешевим сегментом і масовістю. Прайд трохи розкрутився (робив для нього два роки тому тестову модель рами RockX Tour), але самі рами виготовляються в Китаї.

В даному випадку ми орієнтуємся на 99% виготовлення в Україні, єдине що буде не українське - це матеріал. Ніколай - на 100% німецьки продукт, від матеріалу, виготовлення, моделювання, покраска до кінцевого продукту. А на фірмі в них працює 25 людей і все починалось з гаража 

[+] NICOLAI-Bikes.
NICOLAI-Bikes is located in Lbbrechtsen, which is basically in the middle of nowhere in northern Germany. NICOLAIs headquater is an old farm building from the 19 th century. In these quiet athmosphere some of the best bike frames in the world are made. NICOLAI focuses on craftmanship, excellant welding quality and the love for the little details. 100 % made in QLF-tal. 100 % made in Germany. Twenty years ago,Karlheinz Nicolai, called Kalle, let his dream come true, to build up a bicycle factory. He started in a garage in collaboration with two hired welders. Since this point in time NICOLAI grew up to 25 people



voland писал(а):
Навіщо до цього опускатись, до реакції на такі "вброси"?

А до чого я опустився? Людина написала якийсь вброс, але нічим його не підкріпила, а я навів конкретні приклади. В даному випадку я міг взагалі на це не реагувати, але тему читає сотні інших людей, середж яких є потенційні покупці - це для них порівняння.

Три роки тому я мав схожу інформацію, коли міняв авто. І рік тому коли дружина купувала автом, всі розказували прижений, розмитні під себе під закон і т.д. На свого буса шукав донора, всі розказували, що от можуть пригнати розібрати і т.д. а в кінцевому результаті знаєш чим це все завершилось? Що ніхто, НІХТО з тих крикунів не зміг нічого путнього запропонувати. Тут все залежить від ого як повезе чи ні. А мені повезло бо я шукав. Собі взяв МЕрс ВІто з повним приводом за 10, наступні стартували 12,5 , 14,5 і більше, а дружина взяла Астру з 60 тис пробігу за 8,3, а інші продавали з 100 пробігу по 9,6.
Якби не ота необхідність заміни автомобіля, бо старий проржавів і розвалювався, я б ті гроші давним давно вклав у виробництво і мав би вже все необхідно і запас матеріалу на декілька десятків рам...А зараз вже 2-є дітей і сімейний бютджет тягне все більше і більше, а робочого часу стало менше, тому і почали збирати команду, одна людина всього не потягне.


Тому якщо хто бажає приєднатися до нашої команди, будь-ласка, вислухаю любі пропозиції (вже один "механік" в приват запропонував свою допомогу)

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+15
 Girogore

На сайте с 17.12.2017
Репутация: 12
Сообщений 29
Пол: Мужской(19)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
8 мар 2019 в 21:57

Так я купив на ній велосипед свій перший, майже 3 роки назад. Стара, знаю. Але класна)

Ты крут - сделай рулевыкрут.
Cсылка на пост
0
 P@in

На сайте с 14.03.2010
Репутация: 94
Сообщений 132
Пол: Мужской(30)
Город: Странный
Стиль: MTB:Freeride
Байк: w123
9 мар 2019 в 12:08

Звідки інфа по хедлесс що то китайська каталожна рама ?  там не тільки джампі були а підвіси . А дуже ашанистого виду там теж не було  при досить адекватній геометріі  ціні   п.с чому такий аргумент тільки на миколаю  -  через шви ?   чи якість буде ідентина і в 2чі дешевша ? -

тип на скакальных великах кастер должен быть, как у Волги 24??
Cсылка на пост
+3
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 390
Сообщений 1613
Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
10 мар 2019 в 11:15

P@in писал(а):
п.с чому такий аргумент тільки на миколаю  -  через шви ?   чи якість буде ідентина і в 2чі дешевша ? -

По-перше, Нам і не лише нам, а багатьом усно опитаних, подобається ця рама 
По-друге тип підвіски ФСР
по-третє ця рама виглядає довершено і лаконічно без ніяких гідроформінгів
4. шви само собою (там всі шви варяться в два проходи - виключає непровар і збільшує площу контакту, тим самим підсилює слабке місце, місце зварки)
5. якість звичайно буде на найвищому рівні (наскільки на технічно це буде можливо виконати) - це не масовий продукт, який штампується китайцями тисячами за день - це по суті кастомна ручна робота

П.С. є запити на підвіскі VPP чи DW link, але їх менше, як завершим з цією рамою, обов"язково займемся і цим питанням.


P@in писал(а):
Звідки інфа по хедлесс що то китайська каталожна рама ?

чесно - це особисто моя суб"єктивна думка. В мене була їхня рама - виграв на змаганнях, але я її продав, бо вона мені, навіть на той час, не подобалася геометрією і не підходила дял дьортів.

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Jagnja

На сайте с 05.03.2019
Репутация: 0
Сообщений 1
Пол: Мужской(37)
Город: Стрий
Стиль: MTB:Downhill
Байк: ENDURO EVO
10 мар 2019 в 15:32

Всім привіт! Не потрібно спішити по перед батька в пекло з висновками!! В хлопців чудова ідея зробити щось своє, і починати треба звичайно з чогось. Най воно буде побудоване на їхньому особистому досвіді, досвіді друзів, а згодом в природньому плині речей буде технічний апдейт, прогресивна зміна геомертії і так далі по технології! Перші варіанти будуть хорошими історичними колекційними цяцьками)))).
P.S.
 Хлопцям хочу звернути авагу, що батовку не можна розглядати як зменшення ваги, хоч вана найбільш очевидна)) батовка дозволяє зробити загально однорідну по пружності раму (нагружені ділянки підсилені розгружені прослаблені) і ліквідувати критичні точки нагрузки що недопустить швидке розтріскування рам. Наразі маючи вихідний матеріал без батовки продумати з всеможливими елементами накладок і внутрішніх вварних перемичок, щоб зімітувати ботовку!
 

Cсылка на пост
+9
 Glory

На сайте с 23.01.2019
Репутация: 0
Сообщений 7
Пол: Мужской(34)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro
Байк: GT Force X Sport 2016
11 мар 2019 в 15:02

Еле осилил эту дичь)))))
Каждая идея имеет право на жизнь.
Стартап - есть стартап. Учитывая что я 4 года в теме и один из стартапов загубил а на второй поднял денег несколько раз(не у локальных инвесторов, оговорочка) и сейчас команда из 15 человек херячит днем и ночью - это отдельная тема.
Тоже задумался о изготовлении своей рамы, типа мол первый украинский бренд достойного качества как для рынка СНГ так и для Европы/США и тд. Как продавать презентацию знаю, подымать деньги - тоже. Тут могу автору пожелать что бы хватило сил и стойкости.

Ведь все знают, что 99,8% стартапов погибают в течении первых трех лет.



The longer you drive - the happier you are
Cсылка на пост
+4
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 390
Сообщений 1613
Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
11 мар 2019 в 22:55

Glory писал(а):
Ведь все знают, что 99,8% стартапов погибают в течении первых трех лет.

Цей, як це модно зараз називати,  "стартап" - розвивається вже 6-й рік, відколи я купив TIG апарат.

ДЯкую..


alemoke писал(а):
згадав, оце були рами!)
не пригадую такого, принаймні ніколи не наярював на них. На кожен товар свій покупець.

Jagnja писал(а):
батовка дозволяє зробити загально однорідну по пружності раму
цікава думка - про це ніколи не думав.
1. одиниці лише відчуюють різницю.
2. тут має бути складний комплекний аналіз, моделювання і т.д., а потім стендові випробування, а це все $$$

Jagnja писал(а):
всеможливими елементами накладок
з цим проблем не буде, за виключенням слова "всемодливими" - є певний досвід по ремонту рам і розуміння місць де що тріщить і чому, ось на цьому зараз основний акцент.
Крім того для двохпідвісної рами я не бачу сенсу сильно вникати що як і куди "грає" - це не хардтейл і не дорожний велосипед - де відчувається кожен камінець (шосейник, гревел, турінг - хромоль чи Ті в руки і вперед). В двохпідвіса такого класу - це впершу чергу підвіска, плюс зручна геометрія, а потім все решта.  Але це особисто моя думка - не більше. smiley-ad.gif

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 nikblack

На сайте с 22.03.2017
Репутация: 4
Сообщений 21
Пол: Мужской(37)
Город: Луцк
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Cannondale Jekyll
12 мар 2019 в 07:18

Ого smiley-good.gif приємно бачити, успіхів Вам, і щедрих покупців!  
Я і сам не проти такої краси, але то треба в скриньку повідкладати smiley-az.gif

Cсылка на пост
0
 Glory

На сайте с 23.01.2019
Репутация: 0
Сообщений 7
Пол: Мужской(34)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro
Байк: GT Force X Sport 2016
12 мар 2019 в 11:12

Romaniuk писал(а):
Цей, як це модно зараз називати,  "стартап" - розвивається вже 6-й рік, відколи я купив TIG апарат. ДЯкую..


Тогда вам надо ускоряться и быстрыми темпами))))) В любом случае удачи!!!! Буду наблюдать


оу, еще вопрос: какая толщина стенок труб переднего треугольника и перьев?

The longer you drive - the happier you are
Cсылка на пост
0
 tremolo

На сайте с 19.10.2007
Репутация: 150
Сообщений 2283
Пол: Мужской(44)
Город: киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: отсутствует
12 мар 2019 в 12:14

Glory писал(а):
какая толщина стенок труб переднего треугольника и перьев?
такая же как и во всех остальных! или ты думаешь там какое-то разнообразие?

дразню гусей и идиотов.
Cсылка на пост
0
 Glory

На сайте с 23.01.2019
Репутация: 0
Сообщений 7
Пол: Мужской(34)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro
Байк: GT Force X Sport 2016
12 мар 2019 в 20:02

tremolo писал(а):

Чудеса встречаются!)

The longer you drive - the happier you are
Cсылка на пост
0
 Romaniuk

На сайте с 25.10.2005
Репутация: 390
Сообщений 1613
Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
18 мар 2019 в 13:53

Кому цікаво якість виконання чи черговий раз потролити, ось сусідня тема вже з готовим продуктом, для того щоб розуміти, що планка якості буде лише підніматися https://x-bikers.com/forum/show_topic.php?id=113486&mid...

Мої контакти [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Yue

На сайте с 23.04.2011
Репутация: 121
Сообщений 775
Пол: Мужской(29)
Город: Харьков
Стиль: MTB:Enduro
13 апр 2019 в 18:53

Добрый день,
Есть новости?


cka3o4nuk,
вопрос про длину перьев. Короче возможно сделать учитывая 29 колесо. Или только уменьшать ход подвески?
79 подсиделки - это фактическая или эффективная в точке верхого ее конца?

Обувь под топталки, Hope v4, BY Revive - [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 pilotnasa

На сайте с 23.09.2012
Репутация: 22
Сообщений 11
Пол: Мужской(33)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro
18 апр 2019 в 11:32

я б купил.

https://youmix.com.ua - ремонт любой техники Apple в Киеве.
Cсылка на пост
+4
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]




ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
21 янв 2018 в 00:00
  Планується партія граблів МакЛауд, є бажаючі? Romaniuk186234
22 июн 2014 в 00:00
  ЛЬВІВ!!! хто їде в пилепець на чемп по міні ДХ gun jack106235
29 апр 2013 в 00:00
  купляти цей велосипед для міні, легенького даунхілу ?
  На страницу 1, 2
tar3213612729
9 июл 2015 в 00:00
  Кубок України по Міні Даунхілу 2015
  На страницу 1, 2, 3...4
CHypa7621374
8 апр 2015 в 00:00
  1-ий етап Кубку Кривого Рогу з міні ДХ 05.04.15 NEO KR196953

  Список форумов ›››› Железки

  Форум:   







© 2003-2024 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается