Поиск
ТОП
[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Наши байки ›››› Просмотр темы

10 років життя які вмістились в маленьку темку на форумі, або шлях до нагібу.

норм ?
ну тіпа  90%
ну тіпа нє  10%
Проголосовало 41 человек(а).
Голосовать могут только зарегистрированные посетители. [ Вход ]

Автор Сообщение
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 232
Сообщений 1907
Пол: Мужской(24)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: оговау
19 июл в 02:56

 

   ДІСКЛЕЙМЕР АХТУНГ НУ ТІПА....

текст висраний мною нижче не містить багато інформативності. і впрнципі думаю шо тексту буде не багато. вооттт карочі...



Давніше хотів написати шось типу історії байків - але мабуть це буде надто довго і надто нудно, тим більше на хб дуже ліниво грузит ифото через сторонні сервіси

Коротко про історію байків катаю з 11 року - вже 10 років. ого вау . перший вєл був юмф харді3 кастомно зібраний на кк навісці в магазині ікс індустрія у львові.

 вийшов він тоді космічні 4300 грн бо був зібраний частково з бу компонентів


6IVZpVUFDuBTZiC4b5cmoyQp2T9p2GGrLqytZz4m


перші потуги екстимального катання почались за рік після купівлі вєла. з того часу в тусовці лишилась тільки дві людини


якихось особливих нагібів в той час не було як і розуміння в компонентах.

тоді втулки на шаріках апгрейдились на втулки на шаріках, а сонтур на 80 ходу перебирався в майстерні за цілих 150 хривнів


в перші два три сезона, на ньому розсипалось майже все - обода фольга, втулки на лошаріках... мммм квадрат ням ням ням і іншф топові компоненти


піком навісу на хардіку був дж3 майкрошифт хусефельти і авід гуслі5

Pm-PPR1wtb4o8q3v7DyoHi9pOy-ukdOUpPbt9Hkg


3BuLwHhfHQHz27zOr4WOrXVBncwGzYilu6I9ieVS


GGfAX2ZGdJ2Az5Tuzy5kqH4oNIs4b3O6hg1XqjPa


epPS-McvYN2jVHO6q6kMyvM-YpcgjGIqTFQ8JZiS



роки катання на хардтейлі були доволі повільні в плані прогресу і вникання в інформацію - в інтернеті було розписано вже все,

але правильну інформацію було не легко відфільтрувати (як і мочу в голові)

що таке геометрія велосипеду і куда крутити настройки в дж3 було ше не понятно(прелоад ет сложна)

але вже тоді я вмів прокачувати срані джусі шоб їм було добре


в ті роки брав участь в любительських змаганях - нічого не зайняв жодного разу наскільки я памятаю


jzdrgma5EC_JhWkN8lfNjIZsiS6_vSwi2E0QsnvP

ля дж на 130 мм розігнаний уууууу



тоді ж ми починали займатись трейлбілдерством - десь в 13 році





рама в результаті трісла під стаканом - особо жостко я не катав - та й важив десь 50 кг, не було чим ламати



заміна рами на підвіс омріяний мною тоді юмф фредді була 12 10 2014 року


uAMAa2aUElcBAXVd94t5_ybxoG_axyG2rZxMXz_R


перший його збір був дууууууже топовий просто оговау в квадраті


y99tSxti1rRz6nC5FPy4mI3_hCGyl-XvhA8sXFOQ

діскбули джусі довга лапка хусефельти. топ конечно.


(крім цього фото мало бути ще фото на сантур хц60 - але я його не знайшов)


viKwkGvRFC16BhyKflCfgcrQermP-TUk0jfbUUgV

урбан дх львів




тоді катання було дуже безметежним і так само вялотекущим як і розвиток жижі в голові


zHk91ZFw4eN4qAICk2pr4v39HABTtuLCj_v5S4Pu


EHNbOOyh8DANC0wPrS5-R6eJEQ33H9aBlLo5S0vM

сихів бп червона лінія


XE5KzM5Lmub7OdYebGC6jk5UVvhCT4bkbCZoocdV

фото з кубку лева на чортових скелях




перша поїздка в гори була саме на підвісі по ідеї це була буковелька

навіс тоді вже був трохи цікавіший - пружинний свінгер і домовина на 180 ходу з ідеальною пружиною і дуже хорошою роботою - власники 66вф заздрили і казали  суперклас


BOvGMlbP9BNJggCxbyWcmMQbVf68pGjMGcqAgX-9

зліва на фото nord21013 - власне він один з тих не багатьох хто катає і досі. справа на фото теж мій друг

його акаунт я не памятаю, але катає він десь з 2007 року і зараз теж хоч і менше.




десь осінню 15 року фредді був перекрашений з коричневого в оранжевий - на той час виглядало  досить сасно


3FyZA7Ggy_ycR8QgMv07XKFh-dfsYMdz8A7ibruR

на фото топовий ван р слх і китай педалі за 600 хрівень




а зимою 15-16 року воно курва репнуло в стакані і на пері


wKb4MZLwsLzIVdFj4s4yBVDB4ViXMTYqJLIubdIV

(не зовсім по таймінгу фото але )

на ньому вже чорні обода діск булл швабле межик мері і гальма слх


якихось значних підйомів в каталові не було, віпи на 22.8 градусів і пуляння в свічі


MBbF8s6_dknSj3EYRL6ago4WrTByNo1Dski9td_D


в 16 році перо знов обісралось в пилипці


PtZYUEdZSGne6-7ooIP30SgEWTvx4Au_Fk5zS8aR


піком для юімєфа була навіска - слх гальма маніту 6 вей домейн і 26 діск були ото нічого собі


зима 16 року була трохи переломна в плані катання - душився в плані того шо байк мій це помойка з геометрією памойки.


довго вникаючи в цифари і букави - я поняв шо кут 65 для мене краще ніж 69 пера покоротше і каретка понище - це тоже дууууже класно


чорний як ніч демо 7 в ростовці s - моя остановочка. 7.7 дюймів ходу фср 4 лінк суспеншин обмазаної тим же свінгером і тим же навісом. зішка 8 передач і інші бомжові двіжеія


dUMNhEcisfNy9pCV4X5AXKWHd5l4v6Wijr_Rw00o

на радощах аж підстригся.



на одних з перших комплектацій. воно важило мабуть 18кг.


dMs5WhQlOCxEOxnwFh_ivvmLvAHCqCaG3RwAUJ_f

шатуни зі замінили зігнуті слх тоді я любив шимнао. ото дурний.


gRjiQZIvD9E1Y-C6G0Hwg8m38bV2rTTtPQEFkHJb

захар беркут бп


в 17 році я зложив свою першу вилку юхуууу


bhgXbpCMf0nz4xiwgCE4FM4-6D_qDE37jc2RraZR

на фото красується мішшин контрол від тотема переточений під домейн


в захарі врізався в брівно вилка сказала кря


на демі прогрес йшов замітно краще - памятаю на першому викаті в локал бп мені вєл здавався якимось космосом, рулився він краще - каретка на 3 см нижче, пера коротші кут гостріший - та ти шо просто сок в соку козак в козаку


26 жовтня 17 року - я тааааке поняв, розумізм досяг апогею - 27.5 і тотем - ото я здєляль о то мамкін інжинер


9s4pogdL-ufRc4rWc56Pf_6o0NChmH11xZTaEOoX

зазори були десь по 8-10мм


пластилінові нюкпруф гініратор дх - ото обода мммммм зате тоді я вперше зібрав не гетто тюблес - помоєму перші безкамерки були ше в 15 році но це не точно.


V28V-xAJ6u70a-arAFFnlQ5EOHHzr-V3crzVTpmG


десь доречі в 17 році я почав шарити за компаунди покрих - шо буває дх кейсівнг шо буває супер текі, шо буває різна мягкість шипів


ці нові враження... мммм


mQd0Ou6npDWlN6U6Z31zzXJ_oPfVuK62OQ1vt9yM


jQbktNbE1W7StRdHIgw6cGP9pSNgJQsjY0CkSPBV


ZgTx83ekllP__yLxaH6WOqyG-sbE-GEbkJhsZgEh

локал спот нагіб - прогрес пішов


f-ECS8nfKNFwkIceOPEDqci9UthaVG72DL1H4xwo

гінка в буковельці


потім 17 березня 19 року чорна стала оранжевою а за пару місяців обзавелась чорною вилкою і чорним монархом


m6Puge0nwIUs6vtE74kxPT-Kn5GVjGcudBsD6sqr


u5w0LhsQKGtHi-emVcEYb2LGcIXC1AGGe-uaWwIY

ну соска уффффф покри цікаві такі ....


cqDJDWA7vPbUl5nz9v4CsYo3A1mfTy-qz8nqshIT

кадри з нашого трансфера на алайні


десь в той переіод залетіли коди, десь трохи раніше до того були гайди




її максимальна збор очка була в середині літа 19 року хороший вілсет на санрінгл хелікс одні з тих ободів які не склались просто так, чорні рокшоки срам код і вага десь в 16 кг на покрах для локал спотів


потім був швидкий ченж оранжевої на срібну - та ж сама демо 7 але ) на ростовку більша ) була мка з річом 420 (но це не точно) з кастомними кріпленнями аморта, хід аморта був обмежений на 178мм кут рульової був 63.5

а каретка впала від стоку на 11 мм (це все не достовірна інфа вже не дуже памятаю)


UJonDsNaZfWnpcXYr436tw5LaysZz57XjP28lKp5

покри дуже цікаві, шо за бренд такий... непонятно.


2fEexCjVlG4pcSrvmE57V_u5utDhJrSljsyH_sWK



3-l3262DrdmFWZXLbHZK6SSA3pxxQpwzmEZgHSM2

тут доречі видно чуть не стоковість геометрії - кастомні самопальні лінки які тримають аморт - я придумав фліп чіп хех

так само видно петлю гідролінії на рулі - бар не вмів а так хотілось - мамкін фріройдер не інакше

так само петля біля аморта - нашо думайте самі



зложені шатуни зіі були замінені на гх - до того шатуни срем для мене здавались калом, тепер навпаки.


чесно кажучи сімка залітала на ура - якби якби якби рама була на осі бустова з річем в 450 і більш адекватною роботою підвіски (або якби я купив туди не монарх) то я б на ній і досі катав (шутка)



на демі я вже почав заїжджати в якісь призи в дх і ендуро гонках, і вцілому помимо так-собі аморта(монарх рт3 дебонейр+) байк був ок чо, на ньому добре нагібалось на локал спотах, але для гір 420 річа було чот маловато



червень 20 року. карбон спешалайзд ендуро 17 року випуску, рамця на доках, лайток, свіжачок, дропер мммм ляяяя

в комплекті дроппер на 125 мм який зробив кря в горах на підйомнику

і тепер зробив кря остаточно.


BtevBYisDgMP2YBLZxPKWGO06fc3Zh9QM5WRVBMu

пилипецькі хащі третє місце - окчо


в мене і на демі була касета 11-42 але з тою компоновкою підвіски воно так не їхало. першопочатково байк був зібраний десь в вазі 14.7 - в основному звичйно карбо рама рішала


решта компонентів були доволі прості - ті ж самі коди, заміна втулки на бустову, і вилки на бустову, на таку саму ярі. да да . дуже цікаво. слх з кастом лапою


де ці люди в яких сром х7 тягне 42т... в мене слх крихтів і пердів на 42т...


на цій рамі катання заграло новими фарбами. маневреність, вона педалиться ?! є дроппер ззаді вісь, внутрішня проводка, і багато інших прекалів


zt-xqJMzbfpUg1-yy57kSfSqCB_XlymYbolX9rPg


RPrcxdvdt9f087yCQS1A1dOR1HMcNrwggbwpHdLJ


в цілому вєл вийшов вже з +- актуальною геометріїю і з ненайгіршим навісом.


7 вересня 20 року я кекнув ліве перо - воно зігнулось при падінні, в канав з бомжами, на аваланчі в захар беркуті - хейтери скажуть гииииии спешалайззд твій гавно - поняв лох. а я скажу мамку твою в кіно водив. спеціалулзід тиоп.

на пері не було сліду від удару як і на рамі, але я вангую шо по вєлу хтось проїхався.... бо там був масовий спуск, я їхав в числі перших 10 - добре шо по мені не проїхались.. но шанси були.


ну не суть - все шо не робиться - все до лайту, залетіли бу карбо пера і вєл вже важив десь 14.4


в 20-21 році в ендури появились 2 обліки - давнхіл нагіб, і локал нагіб


oyoUrPXOFglzpTlE5_J8kH39agYgjIayJb8yoNNt

експеременти з рідкою резиною - гарно виглядає тільки на фото.


локал нагіб це  трансмісія на 10 пердач, дроппер і  700 грамові маххіх мінйон семі слік, на вєлі їжджу кожен день на роботку останні 4 роки - пробіг в тиждень від 60 до 100 км. а на гори залітають ассегай 2.5 вставка в задню покру, жорсткий підсиділ, і знімається частина касети санрейс - благо вона на павуку і є можливість зняти просто кусок.


в сеті для дх нагібу вєл важив 13.900 - що дуууже позитивно впливало на маневреність вєла.


aLcRGmXaOKCMV8KkMIK1kDJiOUzxRmFZNAaYhg6n

 



це ще не все - чот хб сломалсо - і весь текст з всіма фотками за раз не може зробитись в один пост... тому лишіть якийсь камент шоб я міг докинути текст

оговау
Cсылка на пост
+76
Поделиться:
VKontakte Facebook
 Samhorodskyi

На сайте с 18.06.2021
Репутация: 0
Сообщений 1
Пол: Мужской(23)
Город: Херсон
Стиль: MTB:Urban Freeride
19 июл в 04:18

Очень интересно, продолжай

Cсылка на пост
+5
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 232
Сообщений 1907
Пол: Мужской(24)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: оговау
19 июл в 05:15

трошки про наші трейли і де ми катаєм

хороша база для скіла - сихів байк парк

будується вже 20 років

з них з 2013-14(ет ні точна) року той самий норд2013 почав робити червону лінію - перші роки я в ній перспектив не бачив але зараз це одна з самих цікавих для мене паркових трас



останні кілька років ми розбудовуєм ейр лайн


його повністю катають як лінію десь троє людей - сложна страшна вирубай ууууу


базовий трейл з якого все почалось - з окрема і бажання катати і рити впринципі



і ще одна лінія з байк парку



і так само троши про того хто такі ми і хто в нас в компанії катає кекає і так дальше


Heisenberg Tapko game_over TarasD pwrostikpw це з тих хто є на форумі


люди з якими ми їздимо в гори, катам, копаєм трейли ітд

трошки. так ніби я шось буду про них писати. пффф не я лінивий.



мій інст якщо комусь цікаво подивитись ще фото


https://www.instagram.com/andrey_sheremett/


утаб канал де я час від часу щось викладую з каталова ітд


https://www.youtube.com/channel/UCmsgmy5AL52OjQ0mgu_eoUw/videos










як стає зрозуміло - в мене постійно один і той самий вєл - тобто постійна заміна компонентів, але ніколи не заміна одного вєла на інший

чому так ? та хз я бомж і коли купляв карбо ендуру -лише рама була в 8 раз дорожчою ніж перший вєл і для мене це було больно і дорого.

всі роки катання я бачив як в конкретний момент часу я шарю за велодвіжуху, і оглядаюсись назад я розумію шо до того нічого толко не розумів... хм це ж якось називається.

і зараз і ще 10 років назад  я доволі чітко розумів чого хочу від катання і який в ньому сенс - сенс в відпочинку, двіжах, компанії друзів і кєках.


так само я завжди розумів шо хочу від вєла - зручну гео, хороші гальма, упругу і швидше жорстку підвіску яка просто не заважає, шоб котило пригало літало - і не сильно важке

вигляд - завжди цікавив мінімалізм

трошки помішаний на лайтвейті - бо з важкого вєлу якось сенсу нема - тому стрітєц для мене це діагнос і ознака чогось.... такого... ну випоняли. да.


в байку ціную простоту надійність легкість тишину ііііі нагібність з унікальністю. чи кальністю. непонятно


завжди було бажання прикласти до чогось руки - кастомні успоки, лапки переклюка, тюни амортів і вилок - в рамках шимстеку і мінімальних змін конструкції - більше елементна база і остнастка не позаоляє,

збирання гальм з різних гальм, були певний час в мене гайди р з ричагами на промах - дуже хороше рішення, шигура - яку я хотів  перевести на дот і ручки гайд рсц - але обісрався.

і купа інших калхозних і ще гірше рішень.


станом на 21 рік і чому взагалі так




рама -сток карбон факторі м9 - ніяких калхозів з рамою я не придумав


вилка лірік 180 ходов чарджер буст з перетрушиним шимстеком (просто забрав половину шиму компрессії) тому шо нова, тому шо на гарантії була. вже нє..


монарх перетрушений по шиму - нажаль під цю раму важко знайти толковий аморт з квадратом замість вуха. ну там інжинери спеша... в них замість голови тож ... шось таке цікаве.


вілсет - новакеки, ззаді фр 570, спереді сікспак матік 33 - на камери не вернусь ніколи нізащо. холостий хід - ваш ворог. втулка на 6 собачках - чекаю на трейлмєх.


трансміссія - хт переклюк на 11 передач -томущо шімано переклюки дешевші ніж сром (гх дно, а на х1 мама діньок не дала), 10 пердач бо це дешевше ніж 11або12 (12передач мені не треба бо це....). манетка сром гх на11 бо сром топ

це все з касетою і ланцюгом на 10 - бо так просто дешевше.


руль винос чисто гео чисто лайток(атлас +аефект на50мм), шатуни педалі ротора теж все просто - просто нрж хот кенді, гх палки, ротора шимано на павуках шоб не дзвиніло.


дроппер - в раму вліз на 170мм рф аефект - нижнє положення не заважає ураааааа


сідуха теж чисто лайту раді - сдг флай ті


тільки в 21 році поставив флягу як тру кантріла.


рожеві оді тлд і рожеві наклейка просто томушо оговау


зявились гальма шигура - топ в топі на топі з топом - але нажаль ручки шимано це кал гавно гавніще для ганарів які нормальних гальм не бачили,

насправді ні, але після ручок гайд рсц нажимати на цю ручку мені просто боляче в сердечку


до того ж коли в мене були слх - вони текли акі мразі.... і з того часу шімано гальма для мене це закритий ітем.


тому буквально вчора залетіли хаєс домініон а4 поршні по 17 мм, ричаг на промі, настройкеа вільного ходу ммммм ням ням ням.

математично одні з чотирьох самих потужних гальм на ринку (інші 3 це трікстаф максіма, магура мт5-7 і формула кура в4 - хоуп це не тормоза якшо ви не знали буга га га)


вага поточна в чуда десь 14.1 +- поправка на герметик


O-w4QEU2o94ES7q4kVUuaDNXZp_45NbKEkt_UGqE


hY_zwhAqv5uJQqvhvy2GXVWOOwrtKjkGW4k1cHu8

власне на фото сетап для гір з асегаєми без дропера і на кастрованій касеті

сетап позволив залетіти на тумбу в дх гонці на топ1.








наразі після ендуро серії в пилипці сиджу царапаю цей кривий рагульний текст одною культяпкою, бо інша культяпка в гіпсі...... тому помилок опечаток ітд тут мабуть 228 штук. (тай тому шо я неграмотне чмо з троьома класами освіти)


тому не сприймайте в серйоз все те що тут написано - це більше політ купи вільного часу помножений на відсутність можливості його чимось корисно зайняти...


воооот карочі. якось так. далі буде дуже ого супер вау.



оговау
Cсылка на пост
+67
 nord2013

На сайте с 07.04.2013
Репутация: 196
Сообщений 376
Пол: Мужской(23)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Scott Voltage fr 730
19 июл в 07:19

до чого людей доводить зломана рука)
рука заживе, а пост лишиться, поки гугол не зробить кря кря

Cсылка на пост
+8
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 232
Сообщений 1907
Пол: Мужской(24)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: оговау
19 июл в 07:23


nord2013, ну на фейс бук я точно фотки лити не буду навіть якшо паралізує пів тіла хехе

оговау
Cсылка на пост
+6
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 232
Сообщений 1907
Пол: Мужской(24)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: оговау
19 июл в 11:11

я дуже старався, так тужився уууу

оговау
Cсылка на пост
+7
 Krack

На сайте с 25.08.2010
Репутация: 7
Сообщений 83
Пол: Мужской(43)
Город: Чернигов
Стиль: MTB:Freeride
22 июл в 14:09

на какую камеру съемка?

Cсылка на пост
0
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 232
Сообщений 1907
Пол: Мужской(24)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: оговау
22 июл в 14:23

Krack, відоси останні зняті на 7 блек, нагрудне кріплення з стедіком феуітеч вг3

оговау
Cсылка на пост
0
 Yuretz81

На сайте с 22.07.2012
Репутация: 337
Сообщений 3057
Пол: Мужской(40)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Гиперболоид инженера Гарина
23 июл в 23:10

Оговау

Cсылка на пост
+2
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 232
Сообщений 1907
Пол: Мужской(24)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: оговау
24 июл в 00:56

Yuretz81, чи вауого ?

оговау
Cсылка на пост
0
 InVeRT

На сайте с 22.05.2009
Репутация: 604
Сообщений 3333
Пол: Мужской(27)
Город: Кошице
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Canyon Spectral
26 июл в 00:15

а я все думал увижу когда то еще свою раму (черная демка S-ка) или нет), а у неё вон какая насыщенная жизнь была)

Cсылка на пост
+5
 sheremet

На сайте с 13.02.2014
Репутация: 232
Сообщений 1907
Пол: Мужской(24)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: оговау
26 июл в 20:55

InVeRT#поназначению

оговау
Cсылка на пост
0
 game_over

На сайте с 23.10.2018
Репутация: 7
Сообщений 26
Пол: Мужской(25)
Город: Львов
Стиль: MTB:Downhill
26 авг в 22:17

круто-круто за 10 років він так і не поняв шо спеш гавно, ну-ну...

follow my inst @ta_za_sh0
Cсылка на пост
+2
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]



ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
9 окт 2017 в 00:00
  5 років катання або 1/4 мого життя (текст + фотки + відео) Dolor9773867
21 июн 2012 в 00:00
  серьезно задумался.. (темку можно закрывать)
  На страницу 1, 2, 3
DirtJumper5510823
10 июл 2018 в 00:00
  Перший велосипед через 7 років Kantral162005
30 ноя 2015 в 00:00
  Порівняння рам ns surge різних років Stas8943534

  Список форумов ›››› Наши байки

  Форум:   







© 2003-2021 X-Bikers.ru - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается


Экстремальный портал VVV.RU